Media-aandacht
4
Media-aandacht
Titel How Climate Change Deniers Rise to the Top in Google Searches Mate van erkenning Regionaal Media naam/outlet Atman Mediatype Online journalistiek Land/Regio China Release datum 30/12/2017 URL datamarket.atman360.com/324519 Personen Jeff A. Harvey Titel How Climate Change Deniers Rise to the Top in Google Searches Mate van erkenning Internationaal Media naam/outlet The New York Times Mediatype Online journalistiek Land/Regio Verenigde Staten Release datum 29/12/2017 Producent / auteur Hiroko Tabuchi URL https://www.nytimes.com/2017/12/29/climate/google-search-climate-change.html Personen Jeff A. Harvey Titel How Climate Change Deniers Rise To The Top In Google Searches Mate van erkenning Nationaal Media naam/outlet Global Financial Market Review Mediatype Online journalistiek Land/Regio Verenigd Koninkrijk Release datum 29/12/2017 URL https://www.gfmreview.com/america/how-climate-change-deniers-rise-to-the-top-in-google-searches Personen Jeff A. Harvey Titel How Climate Change Deniers Rise to the Top in Google Searches Mate van erkenning Nationaal Media naam/outlet WRAL Mediatype Online journalistiek Land/Regio Verenigde Staten Release datum 29/12/2017 Producent / auteur Hiroko Tabuchi URL https://www.wral.com/how-climate-change-deniers-rise-to-the-top-in-google-searches/17221054/ Personen Jeff A. Harvey