Media-aandacht
4
Media-aandacht
Titel Het merk boer: De vermarkting van het platteland Mate van erkenning Nationaal Media naam/outlet De Groene Amsterdammer Mediatype Gedrukte pers Land/Regio Nederland Release datum 31/05/2023 Producent / auteur Casper Thomas URL https://www.groene.nl/artikel/het-merk-boer Titel De Nederlandse kaascultuur gevangen in een boek Mate van erkenning Nationaal Media naam/outlet Bio Journaal Mediatype Online journalistiek Land/Regio Nederland Release datum 12/04/2023 URL https://www.biojournaal.nl/article/9519202/de-nederlandse-kaascultuur-gevangen-in-een-boek/ Personen L. Cornips, Marieke Hendriksen, Geertje Mak Titel Boek: KAAS=NL - Wie dát zegt... Mate van erkenning Nationaal Media naam/outlet Couturekrant Mediatype Online journalistiek Land/Regio Nederland Release datum 12/04/2023 URL https://www.couturekrant.nl/8-columns/nieuws-a-tv/10463-boek-kaas-nl-wie-dat-zegt.html Personen L. Cornips, Marieke Hendriksen, Geertje Mak Titel ‘Kaas = NL?’ gaat de stal in, vertelt het verhaal van Jantje Kaas en onthult het geheim van Texelse kaas Mate van erkenning Nationaal Media naam/outlet dagblad Trouw Mediatype Gedrukte pers Land/Regio Nederland Release datum 01/04/2023 URL https://www.trouw.nl/tijdgeest/kaas-nl-gaat-de-stal-in-vertelt-het-verhaal-van-jantje-kaas-en-onthult-het-geheim-van-texelse-kaas~b0c0e5a3/
Mediabijdrages
1Mediabijdrages
Titel De diepgewortelde relatie tussen kaas en Nederland (of moet je zeggen: Holland) Mate van erkenning Nationaal Media naam/outlet Volkskrant Mediatype Gedrukte pers Land/Regio Nederland Release datum 21/04/2023 Producent / auteur Ernst Arbouw URL https://www.volkskrant.nl/wetenschap/de-diepgewortelde-relatie-tussen-kaas-en-nederland-of-moet-je-zeggen-holland~bb77e1fac/ Personen L. Cornips